Модниот бренд „Елена Лука“ ќе го прослави десетгодишниот јубилеј со проектот World of Elena Luka. Целта на овој проект е да се промовираат креациите на македонскиот бренд во ексклузивни светски модни метрополи. Првата колекција ќе биде промовирана во Њујорк, а дизајните ќе се продаваат во луксузната продавница Dreems (dreems.nyc), но и преку сопствената е-продавница.
Новата луксузна колекција на Елена Лука, NYC, за сезоната есен-зима 2019/2020, ќе биде презентирана заедно со други светски брендови.
Колекцијата е инспирирана од ноќниот живот во Њујорк, гламурот на ноќните клубови меѓу кои и легендарниот „Студио 54“. Колекцијата е женствена и сексапилна, со луксузни парчиња: од асиметрични здолништа, јакни, елегантни панталони, до мини, миди и макси фустани.
„Неслучајно се одлучив токму за Њујорк – градот што живее за мода, за гламур, градот во кој владее жената. Токму ова беше и инспирација за NYC колекцијата за следната сезона – ноќниот живот на градот со целиот свој гламур и екстравагантност. Можам да ви ветам вистински гламур, софистицираност и изглед кој остава без здив. Горди сме што со проектот World of Elena Luka, нашиот моден бренд ја потенцира и зацврстува позицијата на македонската мода на светската модна мапа, носејќи го домашниот дизајн во центарот на светските модни случувања,“ вели Елена Пандева, сопственик на модниот бренд.
Текстот Елена Лука ќе го освојува Њујорк е превземен од Reporter.mk.