Според очекувањата, продажбата на автомобили со дизел погон во Европа ќе продолжи да опаѓа и оваа година. Сепак, со промени во регулативите може да се придонесе за ублажување на кризата која се заканува да ја загрози автомобилската индустрија поради најавата на построгите стандарди за емисии на CO2. Во сила би можела да стапи во 2020 година.
Иако дизел моторите го загадуваат воздухот со азотни оксиди, тие се околу 15 проценти горивно поефикасни отколку бензинските мотори, што резултира со пониски емисии на јаглероден диоксид. Поради оваа причина, оваа технологија е потпорен столб на многу производители на автомобили како преодно решение за намалување на флотните емисиите на издувни гасови.
„Правецот на нишалото се уште не е во корист на дизелот, но најлошото би можело да биде зад нас“, вели Ал Бедвел, директор на секторот за погони во LMC Automotive. „Сеуште дизел моторите се подобри отколку бензинците кога станува збор за емисиите на CO2, а за луѓето кои патуваат на долги растојанија и возат големи автомобили, дизел е добитна карта“.
Според индустријата, клуч за давање „вештачко дишење“ на дизел технологијата може да биде рокот за усогласување со стандардите Euro 6d. До септември, сите нови дизел кои се продаваа во Европа мораа да се подложат на строги тест хомологации, кој гарантира дека емисијата на азотни оксиди не надминува 168 милиграми по километар, што е многу помалку од 600 милиграми или повеќе, колку што еколошките групи измериле за Евро 6 дизелите.
Целиот текст може да го прочитате на порталот Додај Гас
Текстот Дизелите добиваат помош во форма на нова регулатива е превземен од USB.mk.