По светската премиера на Multivan 6.1 во февруари, Volkswagen Комерцијални возила го претставија новиот Transporter 6.1 во Минхен. Дебито на овој бестселер на комерцијалните возила, кој во инженерски поглед е во голема мера редизајнирана, не може да биде подобар: „Bauma 2019“. Се смета за најголемиот светски саем за градежни машини и апарати од секаков вид.
Новиот Transporter 6.1 дебитира во Минхен со исклучителни варијанти на возилото: панел комби, стандардно комби и како комби со единечна или двојна кабина. Со ваква разновидност, Volkswagen Комерцијални возила нуди совршено возило за секоја намена и со тоа решение за секој поединечен транспортен предизвик во овој сектор.
Додадена безбедност од новите системи за помош на возачот
Volkswagen Комерцијални возила смело го избраа суфиксот 6.1 за ова далекусежно ажурирање на шестата генерација на Transporter. Тоа е затоа што техничките промени кои се имплементирани го унапредуваат моделот многу повеќе од обичен редизајн. Пример за ова се гледа во преминот од хидрауличен во електромеханички механизам за серво управување – замената на системот е толку сложена што вообичаено се случува во рамките на производна линија само кога се развива целосно нова генерација. Како резултат на електромеханичкото управување, во линијата на производот се воведува нов спектар на системи за помош при возењето, а со тоа и значително зголемување на безбедноста и леснотијата на користење. Новите системи за помош вклучуваат технологии како што се Lane Assist (активно го задржува возилото во својата лента), Помош за паркирање (овозможува паркирање со автоматско управување), странична заштита (предупредува за опасност и близина до пречки или пешаци), сигнализација за заден сообраќај и Trailer Assist (систем за автоматско маневрирање и управување на приколка). Опсегот на нови системи се надополнува со динамична функција за прикажување на патна сигнализација (достапна во комбинација со систем за навигација). Друга стандардна карактеристика на панел ван и комби е новиот систем за помош на страничен ветер. Тоа го стабилизира Transporter 6.1 доколку се изложи на силен страничен ветер, на пример на мост. Исто така опремен како стандард: систем за сопирање при судир и помош при тргнување на угорнина.
Совршените детали ја поедноставуваат секојдневната работа
Освен тоа, секојдневната работа со Transporter 6.1 е значително подобрена со целосно нови функции во редизајнираната кабина. Тие вклучуваат 230 волтен електричен приклучок од страна на возачкото седиште и оддел кој може да се заклучи под двојната клупа на совозачката страна. Покрај тоа, е измислен нов начин за вметнување на долгите предмети во товарниот простор; сега тие можат да се туркаат под двојната клупа на совозачката страна (функција за полнење на седиштето). Ова ја зголемува максималната должина на товарниот простор од 2.450 mm до 2.800 mm и со продолжено меѓуоскино растојание од 2.900 mm до 3.300 mm. Транспортер 6.1 исто така е опремен со посебен систем за заклучување на товарниот простор како стандард (панел ван и комби со преграда). Ова овозможува товарниот простор да се заклучи одвоено од кабината. Опција 1: Само товарниот простор е заклучен (режим „Поштар“) Опција 2: Само кабината е заклучена (режим „Работилница“).
Додадена вредност од зголемена стандардна спецификација
Стандардната спецификација на Transporter 6.1 е значително зголемена. Додадени како нови функции на сите верзии се електричните прозорци, централната брава, електричните прилагодливи странични ретровизори, новите H7 фарови, светлa, енергетски ефикасни внатрешни светла со користење на енергетски ефикасна LED технологија и радио системот на Composition Audio со функција за Bluetooth hands-free.
Кокпит за поврзаниот свет на денешницата и иднината
Volkswagen Комерцијални возила систематски го прилагодиле работниот простор во Transporter 6.1 кон барањата на дигиталниот свет. Сега достапна како опција е третата генерација на модуларен инфозабавен матрикс (MIB3). Неговите нови системи овозможуваат користење на сосема нови апликации и онлајн услуги. Најважната карактеристика на архитектурата на електричниот систем на новото возило е вградената SIM картичка (eSIM). Овој eSIM отвора нов спектар на веб-базирани функции и услуги.
Ефикасни дизел мотори со моќност од 90 до 199 КС
Транспортер 6.1 е лансиран со ефикасни 2.0-литарски турбо дизел мотори. Моторот 2.0 TDI испорачува 66 kW / 90 КС, 81 kW / 110 КС, 110 kW / 150 КС и 146 kW / 199 КС, соодветно. Сите тие го исполнуваат стандардот за емисии Euro-6d-TEMP. Моделите од 110 kW и 146 kW опционално ќе бидат достапни со погон на сите тркала (4MOTION). Врз основа на партнерство со ABT, Transporter 6.1 исто така ќе биде понуден како возило со нула емисија (82 kW / 112 КС) со носивост од речиси 1.2 тони. Капацитетите на батериите до 77,6 kWh овозможуваат возење од повеќе од 400 км (NEDC) – со што електричните верзии се идеални за комерцијална употреба во урбаниот свет.
Текстот Новиот Transporter 6.1 дебитира на најголемиот светски саем за градежни машини и апарати е превземен од Reporter.mk.